بهترین قیمت بادبزن حصیری در جنوب کشور

محصولات حصیری از پرکاربرد ترین و بهترین محولات بازار هستند که از الیاف نخل های موجود در جنوب ایران تولید می شوند.یکی از محبوب ترین محصولات حصیری بادبزن حصیری است،که شما میتوانید بهترین و با کیفیت ترین مدل بادبزن حصیری موجود در بازار را به صورت عمده از ما تهیه کنید.

ابعاد و اندازه بادبزن

بادبزن ها در سایز های کوچک ، متوسط، بزرگ و کبابی بزرگ و همچنین به دو شکل مستطیلی و ساطوری تولید می شوند و در تمام سایز ها و به دو شکل ذکر شده قابل سفارش اند.

یکی از نقلط قوت محصولات حصیری این است که فقط به کاربردشان محدود نمی شوند بلکه جنبه تزیینی هم دارند ،و بادبزن ها برای زیباسازی محیط انتخاب بسیار خوبی هستند.هم چنین از سایز کوچک و متوسط آن در ماه های گرم سال برای بادبزن و خنک کردن خودتان خارج از محیط خانه می توانید استفاده کنید.

و اگر برای باد زدن کباب از آن استفاده کنید به دلیل دسته بلندی که دارد مانع از آسیب دیدن دست به سبب حرارت می شود.و به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل و استفاده است.و مهم ترین مزیتی که نسبت به بادبزن پلاستیکی دارد این است که بادبزن حصیری عایق گرما است و برعکس بادبزن پلاستیکی مانع رسیدن حرارت به دست می شود.

این محصصول به دلیل بافت طبیعی اش بسیار سازگار با محیط زیست است و از دوام بالایی برخوردار است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *