فروش خمره و استوانه حصیری دسته چوبی

محصولات حصیری دسته چوبی تولیدات جدید شرکت ما هستند. این محصول برای اولین بار است که تولید میشود و نو آوری شرکت ما در تولید محصولات حصیری به حساب می آید. خمره و استوانه حصیری با دسته چوبی خیلی زود تبدیل به یکی از پرطرفدارترین آیتم های تولیدی ما شد.اگر به دنبال محصول خاص و جدیدی هستید این محصولات بهترین انتخاب شما هستند ، زیرا هیچ نمونه دیگری در بازار ندارند و تنها در اینجا میتوانید آنهارا بیابید.

خمره و استوانه حصیری در عین کیفیت بالایی که دارند تنوع بالایی هم در سایز دارند. خمره های حصیری چه معمولی و چه دسته چوبی در سایز های ۱۵×۱۵ و ۲۰×۲۰ و ۲۵×۲۵ تولید میشوند.استوانه های حصیری نیز در سایز های ۱۵×۱۵ ، ۲۰×۲۰ ، ۲۵×۲۵ ، ۳۰×۳۰، ۳۵×۳۵ ، ۴۰×۴۰ ، ۴۵×۴۵ و ۵۰×۵۰ تولید و عرضه میشوند.

خمره و استوانه حصیری کاربرد های متنوعی هم دارند. هر دو به عنوان نظم دهنده اشیا استفاده میشوند. با توجه به زیبایی که این محصولات دارند و این زیبایی با اضافه شدن دسته های چوبی دوچندان میشود،این محصولات را در هرجای خانه میتوان قرار داد و باعث شیک تر و زیبا تر شدن محیط میشوند.بهترین کاربرد هر دو محصول در نگه داری از برنج است زیرا بافت آنها سبب میشود هوا در آن عبور و مرور داشته باشد ، تعریق نکند و به همین دلیل برنج در آنها اصلا شته نمی زند.

فروش خمره و استوانه حصیری دسته چوبی.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *