فروش بهترین سبد آجیلی پایه دار

سبد آجیلی پایه دار یک محصول زیبا و کاربردی با جنس طبیعی است،که از ترکه های مروار تولید شده. این محصول دارای طول ۴۰ و عرض۳۵ است. و ارتفاع آن از زمین تا نوک تاج در سایز های متوع۶۰ و ۷۰ و ۸۰ سانتی متر است.

سبد آجیلی حصیری با پایه یک انتخاب شیک و متفاوت برای دکور مغازه‌ها است. این سبد با طراحی زیبا و منحصر به فرد خود، به هر مغازه‌ای جلوه زیبایی می‌بخشد و به عنوان یک افزودنی استایلیش و دکوری کارآمد به آن اضافه می‌شود.استفاده از سبد آجیلی حصیری با پایه، مغازه را به شکلی متفاوت و شیک تر تزئین می‌کند. طراحی زیبای حصیر این سبد، به آن طراوت و زیبایی می‌بخشد و همچنین پایه‌ای مقاوم و استوار، امکان قرار گیری آن را به صورت ثابت و پایدار فراهم می‌کند.

این سبد آجیلی حصیری پایه دار، علاوه بر جلوه زیبایی، دارای کاربری بسیار کارآمد است. مغازه‌داران می‌توانند از آن برای نمایش آجیل‌ها، شیرینی‌ها، وسایل دکوری، یا هر نوع کالای دیگری استفاده کنند. همچنین این سبد به راحتی قابل حمل و جابه‌جایی است که این امکان را به مغازه‌داران می‌دهد تا بسته به نیازهایشان، مکان قرارگیری آن را تغییر دهند.به طور کلی، سبد آجیلی حصیری با پایه یک انتخاب زیبا و کاربردی برای دکور مغازه است که همزمان با افزایش جلوه زیبایی، به نیازهای کاربری مغازه‌داران نیز پاسخ می‌دهد.

سبد آجیلی پایه دار میتواند ۹ کیلو آجیل مخلوط را نگه داری کند. و بات خاصی که دارد سبب عبور و مرور هوا میشوذ و مانع تعریق خوراکی ها و به این علت محصولی که درون آن قرار میگیرد به هیچ عنوان شته نمی زند.

فروش بهترین سبد آجیلی پایه دار.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *