خرید سینی حصیری بزرگ

خرید سینی حصیری بزرگ در بازار فروش به صورت فوق العاده و عالی انجام می شود. این نوع سینی به روش های مختلفی خریداری می شود که از اصلی ترین روش های آن می توان به روش عمده و تکی اشاره کرد. قیمت خرید عمده سینی بزرگ حصیری در مقایسه با قیمت تکی این محصول بسیار ارزان تر و مناسب تر است؛ زیرا در مدت زمان کمتر محصول بیشتری خریداری می شود.

خرید سینی حصیری بزرگ

مشخصات سینی حصیری دستباف

امروزه یکی از پرکاربرد ترین و اصلی ترین وسایل برای پذیرایی از مهمان و چیدمان ها، سینی می باشد که در انواع و مدل های مختلفی تهیه و تولید می شود. یکی از زیباترین و پرفروش ترین سینی ها، سینی حصیری دستباف می باشد که اکثرا توسط خانم های جنوبی و شمالی بافته می شود. حصیر بکار رفته در این محصول از نخل های خرما می باشد که بسیار مقاوم و محکم است.
از اصلی ترین مشخصات سینی دستباف حصیری می توان به صد در صد گیاهی و طبیعی بودن آن و عدم استفاده از مواد شیمیایی برای بافت آن اشاره کرد. تمام مواد بکار رفته در این نوع سینی از گیاه می باشد که برای سلامتی بسیار مفید و مناسب است. از مهم ترین ویژگی ها و مشخصات سینی حصیری می توان به مقاوم بودن آن در برابر اشیاء سنگین وزن به اندازه ی تقریبا ۱۵ تا ۲۰ کیلوگرم اشاره کرد.

سینی دستباف حصیری کاربرد ها و قابلیت های زیادی دارد. از این سینی می توان برای چیدمان سفره های سنتی، پذیرایی از مهمان، به عنوان یک وسیله ی ترئینی، قرار دادن اشیاء با ارزش و گران قیمت و غیره نیز استفاده کرد. از مشخصات بارز سینی های حصیری، می توان به کاربرد فراوان آن در مناطق جنوب و شمال که بسیار گرم و رطوبت خیز است، اشاره کرد.

ارزان ترین سینی حصیری بزرگ

ارزان ترین سینی حصیری بزرگ سینی حصیری بزرگ با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به مشتریان و خریداران عرضه می شود. برای خرید سینی حصیری ارزان می توانید به سایت اینترنتی ما که یکی از معتبرترین و معروف ترین مراکز خرید این محصول می باشد، مراجعه کنید. از جمله دلایل مهمی که سبب ارزان بودن قیمت این نوع سینی شده، افزایش خرید آن توسط متقاضیان نسبت به زمان های قبل می باشد.
بهای خرید سینی حصیری بزرگ به پارامترهای مختلفی اعم از: نوسانات بازار، مرغوبیت و کیفیت، نوع کاربرد و مصرف، سایز و اندازه، طرح و مدل، روش خرید مانند مستقیم و غیر مستقیم و غیره بستگی دارد. تمام این موارد ذکر شده تاثیر مهم و بسزایی در کاهش و یا افزایش نرخ این محصول دارند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *