فروش سبد حصیری حمل نوزاد

امروزه فروش سبد حصیری حمل نوزاد به روش مستقیم و نیز با کیفیت مرغوب با قیمت مناسب انجام می شود زیرا این نوع سبد حصیری دست ساز از مواد اولیه ارگانیک برگ نخل توسط دست هنرمندان ماهر ایرانی با کیفیت مطلوب بافته شده است. این نوع سبد برای حمل و نقل  راحت نوزاد و همچنین رشد ستون فقرات نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.

فروش سبد حصیری حمل نوزاد

انواع سبد حصیری نوزاد

انواع سبد حصیری نوزاد

از مشخصات و ویژگی های بارز این نوع محصول عمده علاوه بر کیفیت آن دارای زیبایی و جذابیت خاصی است که چشم هر بیننده ای را مجذوب خود نموده، تشک آن قابل شستشو، دارای تشک نرم و ملایم و از جنس پنبه مرغوب، دارای یک جفت دسته بلند پارچه ای مخصوص می باشد که برای گرفتن سبد استفاده می شود و همچنین این نوع سبد به عنوان گهواره ای کوچک برای نوزاد می باشد که در خواب آن تاثیر می گذارد.

همچنین سبد حصیری، به عنوان وسیله ای برای حمل نوزاد در بیمارستان، کنار تخت مادر، یا در مهمانی ها و مجالس به کار برده می شود که باعث خواب راحت برای نوزاد می شود.

لازم به ذکر است  قطب اصلی تولید این نمونه از محصول عالی در استان خوزستان با وجود نخل های زیاد می باشد که سبد حصیری دارای انواع و گونه های متفاوتی است که به وسیله دست هنرمندان حاذق و ماهر در خوزستان از شهرت بالایی برخوردار می باشد.

این گونه سبد، حاصل دست رنج هنرمندان خوزستانی است و از برگ نخل ساخته شده که از انواع سبد حصیری می توان به عنوان سبد میوه، سبد خرید، سبد لباس، سبد گل و غیره استفاده کرد.

همچنین این سبد می‌تواند در نوع خود دارای انواع مدل های مدرن و زیبا، در ابعاد و اندازه های مختلف، بسیار شیک و با دوام و دارای وزنی سبک می باشند که علاوه بر حمل و نقل کودک برای نگهداری وسایل و لوازم ضروری کودک و نیز استفاده در مصارف گوناگون به عنوان تزئین در دکوراسیون منزل استفاده می شود که سبب جذابیت و نیز به فضا زیبایی می بخشد.

مرکز فروش سبد حصیری نوزاد

مرکز فروش سبد حصیری نوزاد

مراکز فروش سبد نوزاد این نوع محصول زیبا را در انواع و اقسام گوناگون با انواع برندهای متفاوت و همچنین با طراحی های خاص و زیبا با مدرن ترین و نیز جدید ترین نوع با کیفیت مرغوب و نیز با قیمت مناسب به روش مستقیم در بازار عرضه می دارند که مشتریان خاص خود را دارا بوده و نیز فروش و عرضه مستقیم این محصول بدون واسطه و به روش مستقیم ارزان تر می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *