عرضه انواع سبد نوزاد حصیری در سایز سفارشی

سبد نوزاد حصیری یکی از سبدهای پرفروش و خاصی هست که بیشتر مادران برای
نوزادان تازه به دنیا  آمده تهیه می کنند از آن در هنگام بیرون رفتن
استفاده می کنند. این سبدهای به صورت دستی با برگ های طبیعی دوخته می شوند که در برابر سنگینی بچه مقاوم هستند. این محصول با سفارش های
مختلف به مصرف کنندگان عرضه می شود، و  می توان در سایزهای گوناگون این سبد
حصیری را خریداری کرد.

عرضه انواع سبد نوزاد حصیری در سایز سفارشی

انواع سایز سبد نوزاد حصیری

انواع سایز سبد نوزاد حصیری

سایز سبد نوزاد، طبق سفارش مشتری در مدل های مختلف عرضه می شود. کیفیت سبدهای تولید شده در انواع جنس های مختلف عرضه می شود و در بازار انواع سایز سبد نوزاد حصیری با قیمت های مناسب خریداری می شود.

انواع مختلف سبد که در منزل مورد استفاده افراد قرار می گیرد:

سبد حصیری سبد چوبی

سبد نان

سبد زیر بشقاب

سبد رخت

سبد رخت حصیری

سبد گل

سبد لباس بچه

سبد لوسیون

و …

سبدهای حصیری در مدل های مختلف از الیاف طبیعی با برگ های درخت ها مانند درخت خرما بافته شده اند که در رنگ بندی های زیبا و جذاب به بازار توزیع می شوند. وسیله ای خیلی مناسب برای حمل کردن نوزاد خردسال می باشد که هم  برای خواباندن بچه مناسب است و هم می توان به هر جایی که می خواهید با بچه برید از این سبد استفاده کنید. همچنین سبدهای خانگی هم در منزل کاربردهای زیاد دارند، زیرا همیشه در منزل موردنیاز خانم ها می باشد، سبد نوزاد حصیری بیشتر به دلیل مقاوم بودن و سفت بودن مورد استفاده مادرها برای حمل نوزاد استفاده می شد و موقع برداشتن سبد که توی آن فرزند رو حمل کردند خیالشون راحت است که اتفاقی برای نوزاد نخواهد افتاد چون برگ های بافته شده از مقاومت بالایی برخوردار هستند.

تحویل به موقع سبد نوزاد حصیری در کشور

تحویل به موقع سبد نوزاد حصیری در کشور

تولیدکنندگان سبد نوزاد حصیری در کشور، از طریق سایت های مختلف انواع مختلف محصولات خود را به فروش می رسانند که قیمت مناسب دارند و با تحویل فوری به دست مصرف کنندگان می رسانند. تحویل سبد نوزاد با سفارش خرید مشتری از طریق سایت های معتبر در دم در منزل مشتری امکان پذیر است.

امروزه در کشور تولید و عرضه این محصولات سنتی و طبیعی روز به روز بیشتر شده و با یک سفارش در هر سایز که می خواهید می توانید خیلی فوری محصول خود را از طریق فروشندگان برتر دریافت کنید. در حال حاضر فروشگاه های مجازی در کشور بیشتر و بیشتر شده است که از قیمت و کیفیت مناسب برخوردار هستند.

برای اطلاع از قیمت های سبد حصیر نوزاد در مدل های مختلف می توانید از طریق جستجو در گوگل به روز ترین قیمت ها را دریافت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *