عمده فروشی جاحبوباتی خمره حصیری

عمده فروشی جاحبوباتی خمره حصیری ،ظروف مختلف با جنس های متفاوت یکی از برترین اشیا جهت نگهداری مواد خوراکی بوده که برای هر کدام از آن ها انواع مختلفی وجود دارد، به طوری که برای حبوبات، از جا حبوباتی برای نگهداری کردن استفاده می شود.

عمده فروشی جاحبوباتی خمره حصیری، جا حبوبات تولید شده از بهترین مواد با کیفیت را در شکل و انواع مختلف به فروش می رساند که در بسته بندی های عمده قرار می گیرند.

عمده فروشی جاحبوباتی خمره حصیری

سایزبندی متنوع جاحبوباتی خمره حصیری

سایزبندی متنوع جاحبوباتی خمره حصیری جا حبوباتی های خمره حصیری، از آن جایی که دارای شکل شبیه خمره های سفالی هستند به این نام خوانده می شوند و از طرفی دور تا دور این ظروف دارای بند های حصیری شکل است؛

  • این نوع حبوبات سایز بندی متنوعی داشته و اولین و کوچک ترین سایز آن با شماره یک خوانده می شود که تقریبا دارای گنجایش برای یک الی یک و نیم کیلو جبوبات بزرگ و کوچک است.
  • سایز دو، برای جا حبوباتی گفته می شود که گنجایش دو برابری نسبت به سایز یک داشته و می توان حتی از آن برای نگهداری از پنج کیلو حبوبات نیز استفاده نمود.
  • سایز بعدی، سایز شماره سه بوده که بهترین انتخاب برای ماندگاری حبوبات زیر ده کیلو است و از آن جایی که شکل خمره ای دارد، به جای این که از طول بلند شود، عرض آن بزرگ تر بوده و له این ترتیب در هر نوع کابینتی می توان آن را جای داد.

گفتنی است که این ظروف حتی در سایز های بزرگ تر نیز ساخته شده و نگهداری از حبوبات بیست تا بیست و پنج کیلویی نیز در آن میسر است، توجه شود که با افزایش سایز خمره ها، جرم آن چندان تغییری نمی کند، چرا که مواد اولیه آن کاملا سبک بوده و به این ترتیب حمل آن ها آسان تر خواهد شد.

سایزبندی متنوع جاحبوباتی،  این نوع ظروف نگهداری از حبوبات سبب شده که حتی رستوران داران و اغذیه فروشان نیز آن را انتخاب نمایند.

فروشنده بزرگ جاحبوباتی خمره حصیری

فروشنده بزرگ جاحبوباتی خمره حصیری فروشنده بزرگ جاحبوباتی خمره حصیری، از جمله برترین ارایه کننده این نوع ظروف در سراسر کشور بوده و با توجه به آن دارای بزرگ ترین مرکز فروش نیز می باشد.

این فروشنده بزرگ جا حبوباتی، در تلاش است زیبا ترین انواع این ظروف را در سایز های مختلف و متنوع به مشتریان عرضه نماید که قیمت های بسیار خوبی دارند.

به منظور خرید از این فروشنده برتر و بزرگ در کشور، میزان از طریق سایت فروش این مجموعه اقدام نمود که دارای بخش معرفی محصولات بوده و تمامی مشخصات محصول در آن به همراه قیمت درج می شود تا مشتری بعد از مطالعه آن، خرید بهتری را رقم بزند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *